Duygu-mercimek Bizde 36+2 olduk bu gece. Kendimi ağır hissetmiyorum şükür iş görüyorum hala ama tabi ki eskisi gibi de değil öyle. Eskiye göre daha erken yoruluyorum yorulduğum zaman belim ağrıyor ve hafif adet ağrısı gibi kasık ağrım oluyor ama hala enerjik ve hareketliyim. Yatarken de evet sağa sola dönmek bana da zor gelmeye başladı çatı ağrım oluyor dönerken bazen de yürürken. Ama çk normal artık 36 olduk baya az kaldı yani yine bu hftaya göre tahminimden iyiyim ben🙏🏻🙏🏻