Mevsimbahar ayyy rana mi☺☺☺ ben 11 sene önce kardeşime koydum rana ismini. Kardeşim o kadar tatlı kibar olgun ki maşallah görenler hayran kalıyor rananin anlamı hoş kibar demek zaten☺ kuzum kesinlikle tavsiye ederim söylerken bile çok hoş isim ve bilirmisin ebcet hesabı var arapçada. Isimleri ona gore hesapları koyarlar rananin ebcet değeri çok iyidi annem araştırmıştı onu☺☺☺