nurkiyak
Merhaba arkadaslar .Eskiden türbentle sararmis annelerimiz gobeklerini demekki bir gerçekliği var korse kullanımının doğum sonrası. Ne kadar kullanacağız bu korseyi faydası olur mu gerçekten bide temmuz a gelecek dogumum o sicaklarda kullanmak zor olacak😬