Pyrzeda
Nilayy95 ilk gece dehşet bi baş ağrısı oluyor kesinlikle herseyi bırakın kafanızı dağa dola asla cevirmeyin gözlerinizle dönün gerekiyorsa zaten hemşireler söyleyecek çok dönmeyin diye ama öyle bisey değil hiç hareket etmemelisiniz yoksa ağrıdan kafanızı duvarlara vurursunuz en büyü tavsiyem bu .
2.olarak sütünüz muhtemelen 3gune gelir gelmezse goguslerinizi ovalsyarak duşa girin muhakkak gelir. Ve dut kaynatıp için çok sut yapıyor 2 ay oldu bende sezeryan olalı malesed zor bi surec ama 5 6 güne maksimum 8 10 gune toparlaniyor herseyi unutmuş bebeginizle aşk yaşıyor olacaksınız. Herkese bol bol kolaylıklar diliyorum Rabbım den dualarınızda bizlerinde unutmayın anne adayları 🥰🥰🥰🥰🥰