Yezdan Kerim 38 haftalık Songül atmacaya gidiyordum bir kaç haftadır dünya hastanesine gidiyorm dr özge Öztürk’e
Liyamac Hapyykm aylar geçmişte yazınızın üstünden ama hala kullabiyorsunuzdur inşallah 😊 fethi karakaya dedinizde bende ona gidiyorum ve. Bi kaç merak ettiğim konu var cevap verebilirmisin🙏
edanvrykr Bende Medical park Kemal Bey e gidiyorum çok memnunum 12+5 ikili tarama için gittik bir kaç gün önce çok ilgili ve alakalı bilgilendirmesi güzel.
Kader72 Kerim medikal de Emire hanıma gidiyorum çok tatlı ve ilgili bir doktor tavsiye ederim . 20+5 oldum
Yezdan aysglbdksvm özge Öztürk ün tayini çıkmış D. Bakıra gidecek zatn Songül atmaca da iyi çok yoğun