ozg Merhaba arkadaşlar çamaşır makinamı değiştircem 9 yada 10 kg luk arçelik almak istiyorum ama memnun olan yada olmayan var mi.
Hamilelik10 ozg 2 senedir kullanıyorum, evlenirken bütün beyaz eşyamı arçelik aldım. Gayet memnunum hiç sorun çıkarmadı henüz.
Selvis ozg ben 😊😊 9 kilo inoks kullanıyorum. 1 buçuk yıl oldu çok memnunum. Dolmuyor içi maşallah kocaman
Beyazlale Arcelik 8 kg benimkide yani cok memnunmuyum degilim acikcasi ama dedikleri gibi şans birazda
ozg Sengulkrgz benimde tüm eşyaların büyük küçük arçelik bi sıkıntı yaşamadım artık alışkanlık olmuş başka marka bakamıyorum... Ama bosh duymuştum inceledim bi kaç ürünü... Senin kullandığın model nedir.. fiyatta önemli benim.icin 😁
Ssraa Tüm beyaz eşyam arçelik, annemin de yıllarca aynı markaydı. 9kglık benimki gayet memnunum. Tekbolojik aletlerin biraz şans işi olduğuna inanıyorum
Eymenata ozg eski arcelik ler cok iyimis ben 5 yildir 8 kg lik kullaniyorum hic memnun degilim samsung veya bosch cok tavsiye ediliyor
ozg Eymenata kimi artık arçelik.icin parçalarını dışardan alıyor diyor kimi kendi üretiyor diyor bi kaç modele bakıp olumsuz parcalariyorum.okuyunca kafam karisti... algıda seçicilik iste hep arcelige gidiyor aklım
dmngrkm ozg yaklaşık 2 yıldır 9 kglık kullanıyorum inanılmaz memnunum. Hiçbir sıkıntı yaşamadım taşınma durumum da oldu üstelik.
Tomurcuk18 ozg 9 kiloluk, 5 senedir kullanıyorum memnunum. Annemin bütün eşyaları yıllardır Arçelik’ti bozulunca yine Arçelik aldı, kendi memnun olunca bende bütün eşyalarımı Arçelik aldım.
ozgeya ozg bütün beyaz eşyalarım arçelik.çamaşır makinem de10 kg olanından.çok da memnunum.3 yıldır kullanıyorum.annem ve ablam da arçelik çamaşır makinesi kullanıyor onlar da memnun.
ozg ozgeya 10 kg baktım ama bir model gördüm bayisinde üretim sadece oymuş 10 kg lük ta . Modeli 10123 d mi
Deletedmom133 ozg bende 9 kilolugu var gayet güzel bir sürü programı var dokunmatik hem de ben beğeniyorum
Dilek25 ozg 9 kg luk kullanıyorum gayet güzel yıkıyor şimdilik hiçbir sorun çıkarmadı tavsiye ederim 👍🏻
BMA ozg annem kullaniyor 7 kg luk ama 6-7 seneden fazla oldu ve cok memnun ablamda 2-3senedir kullanıyor oda cok memnun ben herseyimi biyerden aldim vestel ama bende memnunum
Sengulkrgz ebru_ornek23 kesinlikle aynen bosch bu beyaz esya konusunda o kadar arastirma yaptik ki anlatamam fabrikasinda calisan insanlar bile arceligi veateli vs vs onermesi hep bosch denildi tv de samsung ve o sekilde aldik sukur allaha sorunsuz calisiyor hepsi...Arkadaslarim ucuz diye arcelik aldi 2 sene oldu alali camasir makinesi asiri ses cikartiyor ve 2 kez bozuldu servise gitti...