SevdaNurum Kızlar bu gece inşallah 37.nci haftaya merhaba diyeceğiz🙏🏻 yalnz göğüslerimn garip bi şeklde sızlıyor bazen acı veriyor. Neden acaba? Var mı yaşayanınız acaba?
SevdaNurum Yasemincifci sanrm öle cok degşk canım ya tatlı bi acısı oluyo garip şeklde. Teşekkür ederim 😊
SevdaNurum Yasemincifci evet haff ben de yaşıyorum onu bazen ama cok da dokunmamaya calışıyorum. Doğumu tetikliyormuş cünkü. Cok kaşndgı zaman haff kıyafetim üzerinden masaj yapıyorum okadar😊