Aysenur01 ben 10 gundur oyleydim daha bugun iyilestigimi biraz fark ettim.. ben cay yaptim kendime (nane limon elma tarcin bir iki tanede karanfil) bir tasim kaynatip ictimm her gun .. balli zencefil . Bunlarla 10 gunde gecti ama cok siddetliydi..hastalanmadan atlat ins hemen kendine bak.. et suku tavuk sulu corba ic limonlu limonlu valla cok zor oluyo sonra