Zeynoveannesi Kızlar bugün 33+3tük kontrolüm vardı bebek 2.220grammış. Ama bana sen nefes nefesesin dedi halbuki doktorun yanına girmeden de 10dk kadr dinlenmiştim kapısında. Ara ara böyle nefes darlığı çektiğimi söyledim. Gerçekten bu hafta çok solunum sıkıntısı çekiyorum ama normal diye düşünmüştüm. Muayeneden sonra nstye yolladı bebekte bişi yok kasılmam faln yok ama benim kalp atışım 95-100 seyretti sürekli Çarpıntında var gögüs hastalıklarına ve kardiyolojiye git dedi eğer Bi problem varsa doğumunu da etkiler dedi var mı böyle Bi problem yaşayan? Ben bu haftalarda bebek yukarı çıktığı için solunum sıkıntısı normal diye düşünüyordum ama doktor biraz telaşlandırdı beni 🙄🤔
Menis21 Zeynoveannesi ilk gebeligimde benimde olmuştu çarpıntı bebek baskı yaptığı için solunum sıkıntısı onda hatırlamıyorum ama şimdi 10 haftalik im suan bile nefes alma zorluğu çekiyorum ama panik atak var bende ondan benimki sanirim...😔😔😔😔
Zeynoveannesi Yasemincifci kardiyolojiye ve gögüs hastalıklarına devlete gideyim dedim o yüzden hemen orda muayene olmadım bakalım randevu alıcam gidicem Bi 💁🏻♀️