Sedefhayri 1.5 yaşındaki kızım hasta hafif ateşi var karnım ağrıyor diyor ama kakasını yapabiliyor ağrıdan kıvranıyor burnu akıyor ve öksürüyor ne yapmam lazım henüz doktora gitmedim geceleride uyumuyor sabahlıyoruz resmen
Sonay Sedefhayri üşütmüş olabilir mi ? Karnım ağrıyor Ateş'i var diyince acaba apandisit olabilir mi diye düşündüm ama öksürüyor falan diyosun doktora kesinlikle götür cnm oyle olmaz yazık çocuğa sende rahat edesin kuzunda
Sedefhayri En son ateşini ölçtüm 38.1 şimdi düştü ateşi tekrar çıkaraa acile gidicem saolun kızlar önerileriniz için