Beyzagzn geçmiş olsun canım doğumunun her an gerçekleşme ihtimali olduğunu söyledi mi peki. Kasılmaların olabilir çünkü dediğin şekilde zorladıysa nişanını getirmiş yani doğumun başlamasını sağlamış olabilir. Ben 37. Hafta da bi kasılma yaşadım nst ye bağlanmak icin hastaneye gittim bana nst ye bağlamadan çatala çık dedi 3 ebeyle savaştım kesinlikle çıkmıyorum bağlayın nst ye dedim alttan muayenede ebeler ne yaptığını bilmiyor çünkü.