Nalinnn 12+5 günlük hamileyim 6 gündür kan ilacı kullanıyorum 2 3 gündür vajinamda aşırı bir kaşıntı var mantar belirtisi de Yok ilaç yan etki yapmış olabilirmi doktora sordum bi hafta beklemen gerekiyor eğer geçmezse tekrar gel dedi be yapmam lazım lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor
ebru23 Nalinnn yani ben sadece mantar doye biliuorum sirkeli su ayarla onunla yika mikrop kapmissa kirilir
Haribo42 Nalinnn gercekten bende progestan fitilden oyle oluyorum burda biri sirke önerdi valla hemen rahatlamistimm tampon yapmistim sirkeyle . Allah sifa versn ins😘
Nalinnn Haribo42 sirkeyi nasıl kullanayım ilk defa başıma böyle bişey geldi daha önce bu yaşıma kadar hiç böyle bir problem yaşamadım
Haribo42 Nalinnn beyaz sirke oluyomus bende yoktu ben normal sirkeyle yaptim :)) pamuga döktüm orama tampon yaptim biraz yakti beni kasimistim cunkuu .. sonra rahatliyosn
Bilgemustafa16 Benimde mantar olmuştu sirkeli suyla yukadım günde iki kere çok rahatlatmıştı ama fitilde kullandım