Busrababuz canım benim prensesin artık başı ultrasonda dahi görünmüyor. Mesela sürekli idrar hissi oluyor baskı yaptığı için, göğsümün altı resmen boşluk yumuşacık hani teyzeler bakınca aaaa😱😱😱göbeğin inmiş doğuracaksın seeeeeeeeeen dedikleri olay o oluyo tam😂 ayağa kalkınca yürümekte zorluk çekiyorum çünkü tüm baskı aşağı oluyor diyorum öksürsem çıkar 😋 ( tabi Doğum öyle kolay değil keşke olsa) ah bide nefes kesen sancılar var bir yere toplanıyor, zannedersin 40 yıllık düşmanını içerden sıkıyor 🧘🏼♀️Derin nefes sabır bir hafta atlattık 35+6 olduk en son 34 2500 kg dık bakalım kaç olucaz 🤭