Aysemlg Kuzeyaras komık ama benım yüzümün sağ tarafı o kdar pürüzsüz ki tam tersi sol taraf delik delik oldu😅 sivilceden geçilmiyo ikizlerim oluvak biri kız biri erkekmi yoksa 😅😅😅😅😅
Fison Kuzeyaras hiç alakası yok canım benim üç kızım oldu cildim hala aynı şuan oğluma hamileyim yine aynı o vitamin eksikliğinden falan oluyordur büyük ihtimalle
Ggizemsnl Kuzeyaras 20 haftalık hamileyim kızım olacak herkes güzelleştin erkek diyor. Bugün yine muayeneye gittim yine kız dedi. Bence bu durum bahane erkekte de çirkinleşenler var
HalisEbruoban Kuzeyaras canim kizim var 14 aylik hicte oyle bisey olmadi 15 gun sonra oglum dogacak iki hamileligimde ayni ne sivilce ne akne onlar hurafe
Berraaa18 Kuzeyaras Kesin kanıtlanmış birşey değil ama kız olduğunda, bebek annenin güzelliğini aldığı için anne çirkinleşir derler bazılarında bu gerçek olabiliyor ama hurafe yani😂☺️🌸
Papatyapapatya Kuzeyaras benimki kız valla sivilce falan yok derim daha bi parlak...nokta bile yok yüzümde gözümde...gelin erkek çocuğa hamile görenler tanımıyor bu kız niye çırkinleşmiş diyor...
Aysingeldiislerdegisti Kuzeyaras pskolojik canım her hamilelik kendi içinde özeldir ben kız doğurdum ama ışıl ışıldım saçlarım bile ayrı güzelleşti. O senin o anki hormonal denge, beslenme ve depoşarınla alakalı