Dileqim Merhabalar kızlar....Doğumuma çok az kaldı hala isim bulamadık...Çok gündemde olmayan söylemi kolay ve anlamı güzel isim önerilerinizi bekliyorum ☺️
GoncaKeskin Dileqim Erçil Feris Arven Dilfa Ahter Mahza Tomris Mişa İlkim iliya Zana Loya Hazer hazeel Nefel Sidelya Efnan eflin Aden Arden Bera Vimal -kusursuz temiz Ranya - neşeli mutlu Erce -er gibi Efrahim Talya Efra Benim isim listem canm belki yardımcı olrm :)
Caglaucrr Dileqim Zeynep ve Azra ismini çok seviyorum. Zeynep koyucam inşallah. Şöyle farklı isimleri sevmiyorum ya😊
Aysingeldiislerdegisti GoncaKeskin yanlış anlama lütfen ama ne kadar garip isimler çocuğunuzun ergenlik ve okul yıllarını göze alın bazı isimler bizim haberimiz olmadan büyük yük sıkıntı ve soruna neden olabiliyor
Anacsevgidolumelek Dileqim ben kizima öykü ismini verdim bile ♥️ simdiden öykü dedigim zaman tepki veriyor yavruşum benim hee öykü olmasaydi doğa, elis ya da mina dusunuyoduk :)
meryemm_demir Meva koyabilirsin canım Cennetül Me’va 7 cennetten birisinin ismi kızım olsaydı bunu koymayı düşünüyordum nasip olmadı belki sana olur 😊 3. Cennet yeşil zebercetten olan Cennetül meva 😊
GoncaKeskin Aysingeldiislerdegisti yani canm benim kişisel fikrim farklı bi ismi olması ne bilim herkesin kendi düşüncesi yok yanls anlamam alıştım zaten :)) postu açan hanımefendi farklı isim istediği için paylaştım :)