Lovelies Kızlar merhaba 4 lü test taramam var yarın fakat devlet hastanesinde gündüz yer bulmadıgım için 16.20 ye aldım randevuyu bakarlarmı sizce Bu saatlerde birde haftaları cok yogun oldugundan bu saati alabildim..
Esraesra06 Lovelies baksa bile tahliller yetişmeme riski var canım umarım yetiştirebilirsin değiştirebilirsen biraz daha erken saatlere değiştir
Lovelies Esraesra06 malesef öyle bi durumum yok ne zaman almaya calşsam hep full dolu yogun oluyolar ..