Acemiannes Durmadan kasılıyor karnım taş gibi sancı ara sıra adet ağrısı gibi ama çokta abartılacak ağrı değil ama kasılmalar çok oluyor sabahtan akşama kadar çok oluyor normal mi sizce??? Dk tuttum 4 dk da bir 5dk da 3 dk da geliyor kasılma
Esraesra06 Acemiannes canım kasılmalar düzenli olunca açılmaya sebebiyet veriyormuş ben de 38 haftalığım artık zamanımız geldi yani normaldir diye düşünüyorum çok rahatsız edici ama gerçekten
Nuribasak Acemiannes aynı şeyler bende de var canim.38+1 in. Dün doktora gittim bende herşey normal dedi. Bende suyum gelirde ben anlamazsam diye korkuyorum. Kasılmalarim da tarif ettiğin gibi ama ne gelen var ne giden
Zehra5507 Acemiannes 38 haftalık bende pazartesi sordum doktora geçen hafta çok oldu dedim kasılma olur dedi su nişan yada hareketsizlik hissettiğin zaman gel dedi
Acemiannes Esraesra06 sizdede oluyormu yani bebek 2 dk hareket ediyor arkadan kasılma oluyor önceki gibi hareketde edemiyor bebekte aklım ona bişey olurmu diye
Melike4242 Acemiannes enim de öyle cnm ya. Doktora dedim hatta bugün. Hareketleri bile kasılma şeklinde dedim. Öyle olur artık dedi
Acemiannes Nuribasak tez zamanda bebişlerimize kavuşalım sağlıkla inşaallah allah yardımcımız olsun.valla kasılmalar canımı sıkıyor ama 🙈
Melike4242 Acemiannes ben bugün doktordan geldim. Dedim az bile hareket ediyor dedim. Normal dedi. Pazartesi Doğum var zaten. Yani bu haftalar böyle. Hatta ben de küçük küçük adet ağrıları bile var
Acemiannes Melike4242 normal doğummu sezeryenmi allah sağ-salim kucağına almayı nasip etsin canım allah bir avazda kurtarsın👼👼🤲
Seheryvz Kızlar benimde son 3 gündür cok kasılmam oluyordu 5 dakikada bir toplanıyordu taş gibi oluyodu karnım3 günsonunda 39+1 de doğurdum şmdi evimizdeyiz çok şükür
pptya01 Doktora gidin bence acı çekmeden açılması olan oluyormuş doğum başlıyormuş ben 33 deyim ama çok kasılmam olunca gidiyorum acile
Nuribasak pptya01 gittim canım doktora herşey normal dedi ama dört gündür kasilmam var ve açılmam yok maalesef
pptya01 Nuribasak kan veya su gelmeden gitme diyor kaynanam da ama ben kasılmam ağrım çoksa gittim 2 defa oldu ne olur ne olmaz kocaman oldu artık ihmale gelmez bence