gokturkhicret55 Devlet hastanesinde doğum yapan anneler var mı bana yardımcı olabilirler mi? Kanuni sultan süleyman da.
Berraaa18 gokturkhicret55 canım o hastanede yapıyorlarmı bilmiyorum ama devlette evet çatı muayenesi yapıyorlar
Ebrulimm gokturkhicret55 doğumhanesi olan her hastane yapabilir özel bir yetenek gerektirmiyor zaten devlet hastanesinde ebeler yapıyor o muayeneyi
Kpszkbra gokturkhicret55 canım ben hem özele hem devlete gidiyorum özelde olucak doğum ama devlette geçen sordum biz doğuma gelindiği zaman yapıyoruz onun öncesinde yapmıyoruz dedi ama tabi hastaneden hastaneye fark ıllaki vardır.
Ceyda015 gokturkhicret55 ben devlet Hastanesi'ne gidiyorum salı günü randevum vardı doktora sordum doğum başladığında yapıyoruz çatı muayenesi ni dedi
Ebrulimm gokturkhicret55 kimsenin dediğini dinleme sen kasma kendini yeter derin nefes al birşey yok çok basit bir işlem canım 😘
gokturkhicret55 Ceyda015 bende devlete gidiyorum da ilgi sıfır Allah sonumuzu hayır etsın iyiler le karşılaşalımmm
GuelGltkn gokturkhicret55 yurt disinda kadin doguma geldigi zaman yapiyolar cati muaynesini ondan önce ara sira kontrolerde doktor vajinadan ultrason yapiyo kapali mi falan diye
gokturkhicret55 Berraaa18 devlette mı 37 de yaptılar pekı? Olabilir ya inşallah yapsınlar da anlaşılsın normal mı sezeryan mı yapacağım bellı olsun
Ceyda015 gokturkhicret55 amin Allah iyilerle karsilastirsin.Buyuksehir olunca kalabalık olurda oyuzden bakalım nasıl geçecek doğumum korkmuyor değilim açıkçası