Askim38 Nasıl gidiyor kızlar? Son günlerimiz hadi bakalim hayirlisiyla:) bebisleriniz nasil? Son kontrolümüzde doktorumuz bilgi vermedi ısrar etmeme rağmen 🙄 kilosuna boyuna takılma diye 🤗
aysenur_sk 37+4üz bugün kontrol vardı pazartesi günü sezeryan doğuma giricem 3300 kilosu doktorun ölçtüğü bakalım ne kadar kesin tutucak dedi 😍😍
Askim38 aysenur_sk masaAllah;) çok az gününüz kalmis hayirla kurtulun. Bende bebegimi ister istemez merak ediyorum :( tabi en önemlisi saglikli olmasi ama