Filizak ben de senin gibiydim. Gece uykumda bile mide bulantısı yaşıyordum. Hastaneye yatırıldım. Meğer zehirleme yapmış. Serum varken kolumda ilacı içtiğim an bulantı ve baş dönmesinden duramıyordum. Sonrasında ilacı içmediğimde bulantı kesilince doktorum içeriğinde seni zehirleyen iyi gelmeyen birşeyler var dedi ve ilacı kesti. Ondan sonra kendime geldim. Dikkatli ol canım hafife alma.