Nzmmerve Prof.Dr.Esat Orhon canım. Uğur mumcu caddesinde (gop) özel muanehanesi var oraya gidiyorum ben. Doğum özel hrs de olacak güven hastanesine yakın bir yerde. Doğum paketi yok bizde ayda bir 450 tl veriyoruz muane parası olarak. Normalde benim başladığımda 500 dü hastalık için gelene hamileye 450 ama şu an arttı tabi bunlarda. Ekstra detaylı ve kan tahlillerine de veriyoruz biz ücret, kanı kendi alıyor dengede yaptırıyor detaylı için ümitköy düzene gidiyorum oralara ödüyorum ücretini biraz indirimli olarak. Doğum için de ayrı alcak tabi bunların hepsi doğuma kadar olan kısım. Biraz pahalı evet belki çok pahalı çoğu insana göre ama benim bir sıkıntım vardı hamilelikten önce ve ben hamile kalmadan önce gitmiştim. Halamın doktoru kendisi önceden onca doktora gittim ama bulamamıştı bu doktor ilk muanemde buldu bi 2 3 ay geçti derken hamile kaldım sonra ve devam ettim normalde direk hamile olarak gitmezdim. Çünkü asıl tüp bebek doktoru ve kadın hastalıkları doktoru. Şehir dışından bile çok gelen var doktorum için tüp bebekte fln baya başarılı çok güvenilir ve iyi bir doktor mecbur o yüzden imkanımızda şükür olduğu için devam ettim. Baya uzun yazdım ama açıklayım istedim detaylıca :)