Yildizim Balbebek Ben hamile iken doktorum Solenta’yı önermişti gebeler için olanından. Aldım ve çok da memnun kaldım hâlâ da kullanıyorum
Mucizeemm Balbebek solante gebeler için olan var onu kullanıyorum önceden de zaten solantenin leke için olanını kullanıyordum memnunum
Haribo42 Balbebek ben caudalie kullaniyorum gecen yazda bioderma kullandim gunes kremi bioderma daha kivamli caudalie daha hafif dokulu ikisinide cok severek kullandim
Haribo42 Balbebek valla canim arastirdim desem yalan olur.:( ben makyaj vs hic kullanmiyorum cogu doktor ona bile bisey demiyo valla😂 gunes kremi aman dedim Ve kullanmaya devam ettim yetisemiyprum hic bi seye melesef:((
[silindi] Balbebek evet doğru :) ama ben dışarı çıkıcagım zaman makyaj yapıyorum ve altına kullanıyorum. Makyaja başlamadan 1saat önce sürüyorum emiyor.