Tuna58 ayy aynı sorun 😄 bende bir kaç gündür ben burda Doğum yapıyım kendi evimde hiç gitmeyelim diye yalvarıyorum 😌 o da kendi başımıza idare edemeyiz başımızda büyük olsun diyor. Yok canım safa eşimin ismi. Bizim bebeğimiz kız ismini Hatice Kübra koyacağız inşallah adı gibi hayırlı bir evlat hayırlı bir hatun olur