Bebeqimm Kızlar sürekli portakal sıkıp içiyorum 16haftalık hamileyim iştahım açıldı portakal çok fazla yemek zararlımı internetten baktım 3aydan sonra fazla tüketmeyin diyor bu konuda bilgisi olanlar var mı
GkeCanKaran Bebeqimm bnde 15 haftalık hamileyim portakal suyu ve portakal çok tüketiyorum.zararını hiç duymamıştım
Brc__ Bebeqimm zararını hiç duymadım ama bende sıkıp sıkıp içiyordum bana doktorum kilo yapar hergün sıkıp içme yesen bir tane yiyeceksin suyunu sıkınca 3-4portakal oluyor kilo kontrolünü sağlayamazsın demişti.
Sonay Bebeqimm ayyy hamilelikiğimin basından beti yerim içerim en Sevdiğim ilk aşerdiğim Hayatım herşeyim 😂😂😃 valla herşeyim bebeğimin cinsiyetimi portakal sayesinde öğrendim çikolata Vişne suyu fayda etmedi 😂 günde iki defa uc defa yiyorum çokta severim c vitamini ne zarar-ı olcak
Denizim Bebeqimm canim portakal cok faydali bebek icin icinde folik asit var bebegin beyin omur ilik gelisimi icin cok iyi bende 16.haftama kadar gunde bir tane yedim ama 1taneden fazlasi seker miktari arttigi icin zararli deniliyor🤗 Sanirim herseyin fazlasi zarar😊
Bebeqimm Bende çok tükettiğim için İnternet ten bakmak istedim internette öyle yazıyordu c vitamini var aslında tüketilmesi lazım kafam karıştı belki bilgisi olan vardır diye paylaşmak istedim😄