Mom72626 ben geçen sene anestezisiz yaptırdım foktorum bir kaç dakika sürüyor ve adet ağtısı gibi gereksiz ywre narkoz alma dedi öyşe de oldı şiddetli bir adet krampı gibiydi brlki 2dk en fazla sürmüştü. Sonrasında da acı ağtı hiç bişey olmafı sadece benim bir çok arkadaşım bu şekilde yaptırdı genelde o kadar ağrı sızı olmuyo o narkozu atmak daha zor