Haticedemirr tabi ki de kolay degil ama ben sezeryandan daha cok korkuyorum 😄 normal dogumda kurtuluyosun ama sezeryandan kalkamiyosun altini bile baskalari bezliyo cocukla ilgilenemiyosun ondan normal dogum en iyisi cok korkuyosan epidural var agrisiz normal dogum