Dejavu59600 Selam hanımlar bende 38+6 haftalığım oğlum olucak nst de sancı çıkmadı bende de ağrı sızı yok şuan için sadece sırt ve bel ağrım var hamilelik boyunca 12 kilo aldım doktor çatıların çok müsait normal Doğum için dedi çatı muayenesi korkulduğu kadar acıtıcı kötü bişey değil yani kendi adım a yorum yapmak gerekirse bana göre dayanılmıcakbi acı değil çünkü 1 dakika bile sürmedi doktor um erkek sadece çok utandım kendimi açmaya o panikle utangaçlıkla aklım a gelmemiş açılma var mı diye sormak eve gelince aklım a geldi 🙈😂 haftaya Çarşamba ya kadar beklicez eğer gelmezse suni sancı ile doğumu biz başlatıcaz dedi size sorum şu çatı muayenesi olan arkadaşlarım doğumunuz ne zaman oldu ? Bi arkadaşım dan duydum çatı muayenesi sonrası doğumlar hemen oluyo doğum tetiklendiği için dedi doğru mudur bilmem ama 🤷🏼♀️ Sizlere sormak istedim eğer sorusu olan da varsa yanıtlayabilirim
Zemzems Dejavu59600 benim de 38+5 cuma çatı muayenesi olucam inşallah benim de Doğum Başlar muayene den sonra. Bende öyle duymuştum hadi hayırlısı olsun canım
Essin Bende 38 ve 39 haftamda oldum 2 kez yapıldı ve şuan 39+5 gunluguz hicbir belirti yok doğumla ilgili. Yarında muayene edecek dr bakalım bekliyoruz. 🤔