Senaagnsdvc
Zulall
Ben detaylımı emine hn yaptırdım çok da memnun kaldım.. 40 dakikaya yakın kalp kapakciklarindan böbreklerin duruşuna damarlarına kadar bütün organlarimizi tek tek inceledi..
Konulan teşhis için biri var biri yok dediyse bence 3. Perinatologa daha görünun. Bebekte ki problemlere odaklı eğitim aldıkları için belki de beğenmediğiniz doktorun on gördüğü dogrudur ve önlem alma şansınız olur.
Gebelik takibinizi yapan doktorla perinatolog aynı şey değil.
Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım..