Sumeyyecooban
Arkadaşlar ben Allah izin verirse cuma gün ikinci sezaryenimi olucam devlet Hastanesi'ne gidiyorum bu sefer doktora en son Perşembe gün gittim haftaya Perşembe(yarın) için gel yatısını yap hiç bi skntin yok vs dedi tahlillerde sorum şu yarın yatış işlemlerini yapıp eve gelip cuma sabah gitsem oluyor mu acaba bilgisi olan varsa yardımcı olablr mi..