ebru23 benim de son 14 gün canım ama haftaya sezeryan günüm var o zamana kadar kendi gelmeye kalkmazsa tabi. en çok bu kasılmalardan rahatsız oluyorum can yakıcı bi de en son salı günü bebeğin kalp atışları yüksek çıktı serum aldım pazartesi tekrar çağırdı sürekli diken üstündeyim bebeğin hareketlerini takip ediyorum inşallah bişey olmadan sağ sağlim dünyaya gelir 🙏🏻