Sedayt Kızlar iyi akşamlar. Şokta ki anne bebek çantasından alan kullanan var mı? Nasıl değerlendiriyorsunuz? ☺️
aytenaslaan Sedayt ben aldım kullanmadım ama güzel yani yumuşak kaliteli duruyor fotograflardaki gibi degil deneyil görücez artk canım ☺️