34elif Bugun gittigim doktor erkek dedi bir kızım olsn Cok istemistim tabiki herseyden onemlisi saglikla dunyaya gelmesi 18+5 haftalıģız cinsiyette yanilma olurmu acaba 😊
ikinciprensimgeliyor 34elif canim erkek degismiyo genelde.benim de 2. Oglum olcak kismetse.Allah bize bunu uygun gorup nasip etmis hayirlsiyla kucagimiza almayi nasip etsin Rabbim.
Gizem_miros 34elif benimde belli olmamakla birlikte 2.ci oglum olacak kuzum bisey olmaz bizimde gelinlerimiz kizimiz olur 😂😂
Eemoms 34elif benimde 2 kızım var 3.ye hamileyim ve kız tahminde bulundu doktorum 😊 evlat evlattır ama insan ikisinide tatmak istiyor sağlıklı olsunlar da gerisi teferruat 4.yü düşünürseniz allah gönlünüze göre versin inşallah... sağlıkla büyüsün paşalar 🤗
Drsnbyfatma Oğlanları üçledin hadi şans dördüncüye kuzum Rabbim sağ Salim kucağına aldırsın haftan cinsiyete göre iyi bence değişmez 😂
ikinciprensimgeliyor Arkamizda yikilmaz daglarimiz olcak iste hayirlsiiyla aslan parcalari😀 Allah uzun saglikli bir omur nasip etsin insallah