Sibella86 ben 3. Ayımdan beri ferrasanolu kullanıyorum Demir ilacı yani , hatta doğumdan sonra bile kullandırıyormuş dr lar, aynı şekilde troid sıkıntısı varsa ilaç kullanılmalıdır. Muayene ücreti 200e yakındı sanırım . Benim sigortam karşıladığı için net hatırlamıyorum . Mesela dr um kan testi ya da idrar testi yaptırmamı istiyor. Yaptırıyorum sonrasında asistanına mail atıyorum gün içinde dr beni arıyor sıkıntı var ya da yok . Varsa ilaç yazıyorum reçeteyi alırsın diyor. Öyle bile iletişim içindeyiz . Akşam arayınca da açıyor telefonunu. Gidinceye sıcak davranıyor.