Merve612506 Kızlar merhaba 22 haftalığım sizler ilk ne aşerdiniz ve aşerdiğiniz şeyi bulabildiniz mi kolaylıkla 💕 Ben şimdiye kadar bir kere aşerdim gerçekten farklı bir hismiş çok şükürde hiç mevsimi olmamasına rağmen rabbim nasip etti 😊 Cennet hurması aşerdim 😂😂
[silindi] Merve612506 ilk kızılcık aşermiştim meyvesini yiyemedim mevsimi degildi ama kompostosunu bulup yemiştim
Cemremin Bende ilk cennet hurmasi aşerdim ama mevsimiydi sağolsun komşu komşu bir kova dolu yolladı 2 tane yemisdim daha gözüne bakmamisdim 😂
Aynur56 Garip ama bende hamburger aserdim günlerce canım çekti sipariş vermeye çalıştım olmadı en son avm ye gidip yedim iki boy 😁
Beyzakkvrak Aynur56 ay bende çok şaşırtıcı bir şekilde. yıılardır yememiştim hamburgerde. Aşırı bulantım var ama onu kusmadım tek 😂
Mecvll Kardelen123 aynen yaa bende çok istedim ama malesef akhisarda hiç biryerde bulamadık istbulda vardı kilosu40 tl burya gelmesi 70 hala yiyemedim kaynanamların bahçesinde var tutmuşlar bir aya tm olurlar inş
melegiminannesi İlk aşerdiğim şey üzüm oldu bulamadım halada yiyemedim sonra salatalık aşermiştim haftada 5 kiloya yakın yedim valla 😀
Lemanseyma melegiminannesi salatayı bende çok tüketiyorum. Normal de fazla yemezdim ama şimdi sürekli elimde
Kardelen123 Merve612506 ewet cok az kaldı 🤣 hastaneye gidince ordan yetiniyorum izin alarak napim yoksa uykum gelmiyo geceleri 😂😂😂😂
Beyzakkvrak Merve612506 aynen hiç meyve yiyemiyorum hepsi midemi ekşitiyor safra yapıyor 😞 oda yağlı zararlı dokunacak birşey ama kusmadım çok şaşırdık bizde 😂
Merve612506 Ebru24 şıan deli gibi yediğim benimde 😂😂 sonra midemi üşütüyom ben rahatsız ediyor daha yemiycem diyorum ertesi gün bidaha dayanamıyorum
Nurpamuk Merve612506 bende hergün bir dondurma yiyorum ilk oğlumdada aşermedim şimdide aşereme yok ama nedense canım hep dondurma yemek istiyor
Cemremin 25agustos Benimde aylardan beri mumbar değilde işkembe dolması canım acayip çekiyodu onu bulamiyinca sirdan sipariş verdim görüntüsü ve tadı iğrençti oyuzden işkembe dolmasindansa hevesim kacti😂
Mecvll 25agustos çok lezzetlidir ben yaptım mis ama şu ara en çok aşerdiğim şey sigara sakız duman kokusu rutubet kokusu kuru kahve kaşık kaşık yiyesim var
DemetDigesu Bende erık aşeryorum tabıkı yasadıgım ülkede yok 😢 Annemlee tr den kargoyla gonderıcekler bakalım ınsallah🙏🏻
Merve612506 DemetDigesu Canımmm 😞😞 inşallah en yakın zamanda gönderilir şuan burda küçük bi kutuda içinde beş tane satıyorlar pahalıya 🙏🏻
23Zumra Merve612506 24 haftadan basladik kuru turk kahvesini asermeye kasik kasik yiyesim geliyor ( arada kacamak yapiyorum dayanamiyorum ) suan 26 haftaligim hala devam 😔🤦♀️
Meryembzdmr 23Zumra aaay benim de ya böyle deli gibi yemek istiyorum ayrıca kokusu okadd hoş geliyor ki bana