balarisi06 canım ilk hamileliğinde hiç bişey hissetmedim adet günümde 2 damla kan gelmişti ağrı sizi hiçbişey olmamıştı yerleşme kanıymış oda herkeste olmazmış. 2.hamikeligimde hiç göğüslerim şişmez benim zaten küçük 🙈 göğsün şişti çok açıyordu 10 dk de bir tuvalete gidiyordum ve hiç gazi olan bir insan değilim dakikada bir gazim geliyordu yine adet günü 2 damla kan geldi yerleşme kanı tamam kesin dedim bu sefer. Yoksa hissetme falan olmuyor heleki ben 1 yıldır her ay bekliyorum kendi kendime belirti uydurmaya başlamıştım aha karnım acikiyo aha çok uyuyorum hamileyim falan diyordum sonra adet olunca çok üzülüyordum. Üzme kendini bekliyorsan akışına bırakmaya calis