Berenannesiceren canım ben bugün açıp kurdum o yatağı kurulumu çok basit. gayet kullanışlı görünüyor ben çok işe yarayacağını düşünüyorum sağlamlık açısından da beğendim sadece emniyet kilitleri var ya içinde ilk doğduğunda bebeği yatırmak için ince Bi yastık gibi bişey yaptı annem içine. onunla beraber ystırıcaz ki çocuğun sırtı acımasın diye. Kalın battaniyeyi 4e katlayıp onu da koyabilirsin içine. Ama rahat gibi bakalım denixez görğcez 😍