Esrabayrakdar Merhaba annişler herkescikler yazıo bende yazim dedim 😊 Gec döllenme sebebiyleee 12 haftalığım bugün kontrole gittim herşey güzel çok şükür 🙏🏻 cinsiyetini sordum sorcağını tahmin ettiğim için bakıyorum ama görünmüyor dedi Sonra biz eşimle hislerimizi söyledik doktor bence erkek dedi kemik yapısından mı söylüosunuz dedim yok hayır ben öle organını görmeden net bişi söylemem dedi Bidaki aya tekrar bakarız bu haftalarda yanılma olabiliyor dedi değişen değişmeyen yazabilir mi 🙈
elisscicek Esrabayrakdar Ben de 12haftamda öğrendim %80 kız demişti 13.haftadayız geçen gün kontrole gittik %100 kız dedi ☺️ Değişiklik olmadı yani bizde
Yurmet Esrabayrakdar canım bende 12 hafta ve 14 haftada gittim erkeğe benzettiler hep en son geçen hafta gittim. 16 .haftamda kızın olcak dedi doktor değişebilliyor yani canım😊
Simges Esrabayrakdar benimde ilk kızımda 17 haftalık gösterdi ikinciye hamileyim oda 17 haftalık gösterdi ve kız olacağını öğrendik tekrardan :) bende sormuştum kemik yapısından anlaşılmıomu die doktor onlar hurafe dedi iri kız bebekte olabilir dedi
Burcuxyz Esrabayrakdar canım banada 13. Hafta kız dendi 14. Hafta erkek oldu pipisi o arada gelişmiş yarın tekrar gideceğim bakalım doktor gene erkek mi diyecek muhtemelen öyle bakalım. Erken yorumlarda yanılmalar oluyor diye biliyorum en iyisi 20. Hafta detaylı ultrasonda çıkması yarında 15. Haftamdayım başka bir doktor görecek
Esrabayrakdar Burcuxyz gittikten sonra yaZarsın canım yani daha 12 haftalık işte bakalım 😊 Aynen detaylıda hersey bariz net ben oğlumun yumurtalıklarına kadar görmüştüm 😊
Glsmoztrk 13 haftalıkken kıza benziyor dendi. 17 haftalık netleşti. 3 ayrı doktora gittim bu arafa hepsi kız diyince emin oldm :)
Esrabayrakdar https://hizliresim.com/XM5ky3 Tahminleri alalım 😊🙈 İlk defa resim yüklemeyi denedim inşallah olmuştur 🤗
Hcrshra Esrabayrakdar 11. Haftamda erkeğe benzetti kesin diyemem sevinme dedi 16. Haftamda kesin erkek dedi doktoruma zaten çok güveniyordum yanılmadı 😊
Esrabayrakdar Hcrshra bnmde ilk gebeliğimde 14 haftalıkken olasılıklı konuşmuştu sonrasnda da değişmedi bu birazcık daha küçük bide organını görmediğini söylediği için şüphede kaldım 😊