ozgeoznur Arkdslar 30 haftalık gebeyim iki gündür hastanede yatiyrm sırtımda tek bir yer ağrıyordu ve uyutmuyordu sebebi böbreğim şişmiş 😣 başına gelen var mı?
MYSR ozgeoznur yanlar mı yoksa sırt mı canım geçmiş olsun benim bir kaç gündür sol yanım da bel kısmın da ağrım oluyor ter döküyorum sen aceba böbrekle iligili bir problem mi
eylulvari ozgeoznur benim de birkaç gündür yanlarım ve belim ağrıyordu bugün kontrolde doktorum böbreklerinde genişleme başlamış ama müdaha istemiyor henüz takip edeceğiz dedi. ağrım fazla ama ilaç vermedi doktorum. geçmiş olsun size de :/
ozgeoznur MYSR benim de sol tarafım belimin çevresi hatta üst tarafı falan ağrıyordu ama hergun sadece orası ağrıyordu
ozgeoznur eylulvari size de çok geçmiş olsun 🙏 üç seviyesi varmış benimki ikinci seviyedeymis şuan eğer üçüncü seviyeye geçerse stent gibi bir şey takılacakmis operasyonla🤦♀️ inşallah üçüncü seviyeye gelmez