Sedefbaq Boğazım şiş kırgınlık var ateşim biraz yükselince geldik acile sadece parol serum verdi.boğazım için bir şey veremezmiş napcm bn kendi doktorum uzak ve telefonuna ulaşılmıyor .bu durumu yaşayan var mı doktor size ne önerdi 🤒
Vildanpasal61 Sedefbaq Geçmiş olsun Rabbim şifa versin canım bana doktor imumax sprey verdi bitkisel boğazımı gerçekten rahatlattı alıp kullanabilirsin