prensannesi1661 cnm bende 1. Hamileligimde 36+4 günlükken kontrolum vardi doktor cati muayenesi yaptikdan sonra 2 cm acilman var bebek bu hafta dogar dedi ama acilmama baktiginda benim sancilarimin gelmesine sebeb oldu ve eve gidince agrilarim basladi sonra dus aldim ve kan gelmeye basladi direk hastaneye gittim ve 3 cmle yattim gece 12 buculda kucagima almistim 6 saatlik sancidan sonra korkma dakika tut ve doktorunu ara