Gulay77 Bugün 5+3 günüm yarın dr a gidicem geçen hafta keseyi görmüştük. Sizce yarın kalp atışlarını duyabilir miyiz? En erken ne zaman duydunuz çok heyecanlıyım ☺️
BirVeraAnnesi35 Gulay77 tam ne zamam duyulur tam bilmiyorum ama benim 7+4 te duyulmuştu😊 ama yinede inş duyarsınız 😊😊🙏
sevgitekes Gulay77 ben keseden sonra iki hafta gitmemiştim sata göre 7+2 ultrasyon da 6+2 de duyduk kalp atışını