Asli5454 27+3 teyiz 3 haftadır bel ve kalça acısı var topallayarak yürüyordum bıçak saplanır gibi oluyordu çok şükür geçti🙏🙏 Doktorunuz izin veriyorsa hamile platesi öneririm gerçekten iyi geliyor ve bel kalça bölgenize zeytinyağı ile masaj yaptırın.1 kaç haftaya hafifliyor 👍👍İnşallah sizinde geçer çok zor oluyor çünkü birde çalışıyorsanız daha da zor🥺🥺