Sirincili Kızlar bebeğine oyuncak alan var mı? Çıngırak için 30 günden sonra kullanılıyor diyorlar 🤷🏼♀️ Oyun halısı vs ilk etapta gerekli mi? Siz neler aldınız doğmadan🤦🏼♀️
istkizannesi Sirincili valla ben 5.ayımda aldım😂 mesela ipinden çekince ses çıkaran neşeli maymun ayı vs var. As pusetine beşiğine o renkler ve sesler ilgisini çekiyor (dönence değil). Çıngırak da aldım marakasta aldım. Bide örme bebek yaptırıcam
Kzysmom Sirincili 0 3 ay da oyuncak oynayan bebek varsa bul karsima koy ahahahah :)) 6. Ayinda bile agzina sokmaktan baska bosey yapmiyolar dis kasiyicidan baska biseye gerek yok