Efebilal 1234 canım hiç aklına kötü şeyler getirme sakın rabbimin iZni ile duyarsın inşallah 🙏allah korusun öle şeyler yaşayanlar içinde bi belirti vermiyor maalesef daha çok minik çünkü sadece usg de belli olur
1234 Efebilal 8 haftalıkken duymustuk gelişimide guzeldi canım ama bir ay bana cok uZun sure geliyo cok tereddut edıyorum düşünmeden edemıyorum bide karnımın büyümemesi normal dimi daha cok ufak diye
Nazlcanirin Karnının büyümesi için daha çok erken bende 10+1 bugün ikiz olmalarına rağmen karnımda hiçbir belirti Yok🙂 bizde bugün doktora gidicez bende çok heyecanlıyım🙂 inşallah iyilerdir