Gizmoo Cagladevecioglu adetim 15 gün geçti ama benim 11 Mart’a kadar ilişkiye girmem yasaktı o yüzden doktor geç döllenme olabilir diyor
Btldrcn Szekiye 03.04.2019 beta 80 09.04.2019 beta 1050 çıktı sizce normal mi adetim bugün itibariyle 4 gün gecikti
Szekiye Btldrcn benim 2 gün geçince 98 di şu anda 9 haftalık hamileyim aniden yükseldi sağlıklı gebelik devam ediyor beta değere fazla takılmayın zaten çok iyi artış var hayırlı olsun
yigitmom_ Btldrcn adetten 3 gun önce 89.19 adet gunum 765.64'tü suan 7 haftalik hamileyim seninde guzel yukseliyor canim 2 kat artisi gordun mu daha da yapip kafani karistirma adetinden 12-15 gun gecsin doktora git direk keseyi gör
Btldrcn Szekiye oo 9 haftalık mı ay baya olmuş sizin maşallah 🧿 teşekkür ederim ilk tecrübem haliyle çok endişeliyim
Btldrcn Marayyy evet canım tam sa uygulayamamıştım 7 gün içebildim çok şükür o ay hamile kaldım 🥰 ama aynı ay ovülasyon testi de kullandım
BiDunyaMutluluk Ben ilk öğrendiğimde adetime 3 gün vardı beta 74çıkmıştı. 4 gün sonra tekrar baktırdım 360 çıkmıştı. Normal mi bana düşük gibi geldi değerim. Ama şuan 7 haftalık gebeyim. Sorun yok diyor doktor.