Eemine ben de gebeliğimde kese ve su sorunu yaşadım ve doktorum bana günde en az 4 litre su iç dedi ve İnan öyle ki lavaboyla yapışık ikiz gibiydim ama bu suyu ayakta iş yaparken vs değil oturarak içeceksin ve uzanacaksın dedi ve işe yaradı kuzum yapıp yapmamak sana kalmış tabi 🤷♀️🌸