Edebyahu
Doğuran var mı 😃
Merve123a
38 de sezeryana renler varmi acabağ kaçkilo doğdu bebeklerinz bi sikinti yaşadinizmi bende merakdayim
Esmstf
Ben az önce doktordan geldim 37+5 im haftaya sali alacak sezeryanla 38+4 de bakalim hayirlisiyla
Ftmpcl
38+1 im daha doğurmadım a kızlar 😂