TurkEl 26+4 haftalik hamileyim bir kac gundur ayaklarim sisiyor, daha cok ayak bileklerim. Sizde nasil durumlar, kac haftadan basladi siskinlik?
Depresif_polyanna TurkEl 21.haftada başladı doktor tuzu kesmemi söyledi. Ayaklarımı uzatıyorum ara ara mecburen
Mel0s TurkEl benimde ole canm bide ayakta calisiorm inan bana birane rahat ayakkabi aldm pumadan anca onu giyiyorm baska ayakkabida olmuo ayagima nekadar dikkt etsekte sisio 🥺
hunilimom TurkEl tuzu kes ayaklarını akşamları ılık suya köy canım içine yağ damlatabilirsin yada ben gibi kuru papatya atabilirsin çok rahatlatıyor 32 haftalık hamileyim daha yeni yeni şişmeye başladı ayaklarım 2 gündür çok geziyorum biraz ondan
Popmum Geçen hafta şişti biraz ayağım 36+3üm illa ki ödem oluyor sanırım çünkü ben çok dikkat ettim ona rağmen şişti işte