Fatiheren_61 Zeyy_nepp bence başka dr git 😂 ben pek anlamam ult kağıtlarından ama burda bayağı bi belli duruyor .kızsa o görünen ne 😂😂
haklisinesracim Fatiheren_61 canim sanirim o kordon. Benimde bebegin ultrasonunda oyle bir çıkıntı var ama bence kordon
haklisinesracim Bana da 15+6 da erkek dedi. Göstermedi çok zorlanarak bakti doktor tam yarım saat devlette bi de. Bi ara görür gibi oldu ama kordonla da karistirmis olabilirim dedi 18 de bi daha gitcem bakalim bana ne dicek
haklisinesracim Zeyy_nepp çok zor gösterdi bi an gordum çıkıntı var dedi doktor. Ama kağıdı girenler kordon olabilecegini soylediler
haklisinesracim Zeyy_nepp [url=https://hizliresim.com/0R32nZ][img]https://i.hizliresim.com/0R32nZ.jpg[/img][/url]
Zeyy_nepp HazelSeren canım hep acı ekşi şeyler çekiyor erkek bebek karın hep sivri çıkıyor diyorlar bilemedim artık herkes de erkek bebek diyordu sürpriz oldu bize
Papatyapapatya Zeyy_nepp sağlıklı olsun canım benim ...benimde prensesim olacak...Allaha çok şükür bizlere anne olmayı nasip etmiş...ne fark eder kız erkek...❤🌼Allah olmayan her kese versin...Amin...
Duygu85 Zeyy_nepp bende Cumartesi 16 haftalık olucam kontrolüm var erkek ihtimali var dedi doktor bakalım bize ne dıyecek 😀 hayırlısı bakalım bir oğlum var 9 yaşında ne olursa başımız üstüne ama kız olaydı iyiydi 😂
Zeyy_nepp Duygu85 hakkına hayırlısı canım sağlıklı olsunlar da gönlünüzden geçen neyse rabbim onu versin inşallah
Buseersoy Serenayss Serenayss bende iki doktora gittim biri emin olamadı kordon var dedi diğeri %99 dedi detaylıda değişme imkanı varmı acaba
Serenayss Buseersoy vallahi canim bilemiyorum ben 35, haftada degisen gordum. Birak onu dogumda bile supriz le karsilasan cok var hayirlisi ile saglikli olsunlar
ikicocuklubiranne Zeyy_nepp 14. Haftada %95 erkek dedi şuan korkmaya başladım bizde pipisini gördük ama 😄
Zeyy_nepp ikicocuklubiranne attığım diğer postta pipi vardı ama sürpriz oldu yine de olabilir detaylı ultrasonu bekleyelim