asilsmom Herkese selam kizlar sonunda benimde dogum hikayemi yazma zamanim geldi çok şükür..🤲🏼🤲🏼 39+3 haftalikken istege bagli epidural sezeryan ile melegimi dünyaya getirdim😻 İstanbul beylikdüzü medicana internationalda 09.04.2019 tarihinde kızımı kucagıma aldım. Epiduralde olsa dogum zpr işmiş kizlar her açıdan 🤲🏼 Sorulariniz varsa cevaplayabilirim Herkese hayırlı gebelik diliyorum 🙏🏽
BMA asilsmom hayirli olsun canim❣ben hala karar veremedim açıkçası genel mi epidural mi diye ne gibi zorluğu var canim gaz sorunu zor diyolar öyle mi
xwoman asilsmom hayirli olsun cnm zorluk olarak ne söyleyebilirsin birde epidurali sen mi sectin spinal falan varken ?
Prettymom asilsmom Hayırlı olsun canım. Allah analı babalı büyütsün epidural sezaryen de ağrı hissettin mi sonra baş ağrın oldu mu